8 תשובות
כן במיוחד אחרי הפילטר הזה בטיקטוק אבל גם בטלפון זה קורה, ממליץ לך לצלם מהסטורי באינסטגרם.
לא
אם זה לא בולט לי בעין ולרוב זה לא אז לא חחח
מזאת אומרת הופכים את התמונה?
אנונימית
פשוט תזכרי שאנשים אף פעם ברובם לא סימטריים וזה ממש בסדר
שואל השאלה:
אבל אני כן נראת סבבה במראה למה תמונות זה יוצא נורא
אבל אני כן נראת סבבה במראה למה תמונות זה יוצא נורא
אנונימי
מצלמה באייפון מאוד מעוותת בגלל הזווית שלה, בנוסף אין לה לב ורגשות כמו שיש לאנשים שאוהבים אותך ומסתכלים עלייך כל הזמן
כן, ברמה מוגזם.
אבל זה כי בכלל כל הפנים שלי חסרי פורפוציות בלי קשר לפילטר
אבל זה כי בכלל כל הפנים שלי חסרי פורפוציות בלי קשר לפילטר
אנונימית
באותו הנושא: