6 תשובות
שואל השאלה:
אני עם זה 8 שעות זה סבבה?
אני עם זה 8 שעות זה סבבה?
תורידי שתקומי
8 שעות זה פצצה
8 שעות זה בדוק יחזיק עדיף שתשימי גם ספריי מקבע לכל מקרה
כל הלילה אחרת זה לא מחזיק
עשית את הבייביליס הזה?
מתי עשית?
צריך שעה וחצי גג
מתי עשית?
צריך שעה וחצי גג
באותו הנושא: