6 תשובות
כל עוד הוא/היא לא גוררים אותי לזה, אין לי בעיה
קצת, אם יעשנו לידי והכל...
כן, אני לא מסוגלת להיות ליד עשן סיגריות זה עושה לי להחנק
לא.
אחד בשביל כולם :)
כן. כי בסוף יכול להיות שגם אני ירד לזה כי זה יהיה לחץ חברתי. לא רוצה להסתכן שאני יכנע לזה גם. לא כי אני לא מאמינה לחברים שלי שלא יגררו אותי אלא לא מאמינה לעצמי שאני לא יעמוד בפיתוי לנסות גם.
באותו הנושא: