התחברות הרשמה

לשון סגי נהור ואירוניה תכלס זה ציניות נכון? (רק כדי להבין שהבנתי מה הם אומרים)

13 ביוני 2013, 20:28
לשוןאנשיםלשון עבריתחיזוראהבהציניות    
2 תשובות
לשון סגי נהור זה לשון נקייה בלי סלנג
ואירוניה זה ציניות
ד
דיסני גירל
נכון.
P
Poison
באותו הנושא:
איך להפסיק עם הציניות? זה חזק ממני._.
מה ההבדל בין ציניות/סרקזם/אירוניה?
מה ההבדל בין אבסורד לבין אירוניה לבין ציניות לבין פרדוקס?
מה ההבדל בין לעג, סרקסטיות, ציניות, אירוניות והומור שחור?
אפשר לבכות? זה קצת אירוניה לא?
מה ההבדל בין לשון שגי נהור לסרקזם?
אוף יש פה איזה משתמשת שכל התשובות שלה ציניות ומתנשאות זה מעצבן. אנשים ציניים למה אתם ציניים כל הזמן?
מה זה ציניות?
אירוניה - מה זה אירוניה?
מה זה לשון סגי נהור ולשון נופל על לשון? אשמח אם תצרפו גם דוגמאות תודה
מה זה אירוניה? תנו לי דוגמאות