4 תשובות
שואל השאלה:
מזל טוב גם לךך
אנונימית
שואל השאלה:
אני בטוחהה זה שאפוו כל הכבוד
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה, כן אני יודעת שנוסעים עם מלווה אבל זה עדיין מפחיד
אנונימית
זה יעבור מבטיח לך. גם אני הייתי ככה. היום אני נוהג על 160 קמש ברגיל חח. לא בטוח שזה טוב חחח
אנונימי