6 תשובות
שואל השאלה:
כן כי יש בנות ששלחו לטירונות במחנה שמונים והן לא עושות את הקורס רק טירונות וישר נכנסות לסדיר בתפקיד שלי ואני בעיר הבה"דים חייבת לעשות את הקורס בגלל זה אני שואלת לא סתם
כן כי יש בנות ששלחו לטירונות במחנה שמונים והן לא עושות את הקורס רק טירונות וישר נכנסות לסדיר בתפקיד שלי ואני בעיר הבה"דים חייבת לעשות את הקורס בגלל זה אני שואלת לא סתם
אנונימית
זה נשמע לך הגיוני שאת תעשי תפקיד שצריך בשבילו קורס אבל לא תעשי את הקורס?
שמעתי גם שיש בנות שלא עשו קורס ויש כאלה שכן אז אין לי מושג
לא.
לא
יא גם אני מתגייסת למשקית גל. מתי את?
באותו הנושא: