13 תשובות
לפעמים
לרוב
חד משמעית כשמעמם לי, כל שנייה אני נכנסת לראות אם צפו לי בפרופיל חח
אנונימית
לא ממש
כן
לא משתמש בme אני נגד הקונספט של למכור את האנשי קשר שלי ללא תמורה
מה זה me
מחקתי את זה
כשמשעמם לי ממש כן
יותר מידי אחי מביך אותי כי רואים כמה פעמים אני צופה בפרופילים של אנשים-_-
אם יש לי התראות אז לפעמים
כשיש התראות אני נכנסת
וכשמספר שאני לא מכירה מתקשר אליי אני בודקת מי זה לפני שאני עונה
וכשמספר שאני לא מכירה מתקשר אליי אני בודקת מי זה לפני שאני עונה
לא
הורדתי את זה פעם אחת ראיתי ומחקתי
הורדתי את זה פעם אחת ראיתי ומחקתי