7 תשובות
בוודאי שיהיה מתי שהוא
בקושי יש הומור שחור על השואה אבל כבר יש מאז ה7.10
כבר עכשיו יש בדיחות שחורות? מי פה לא צחק על מפונים שאין להם בית?
כן
ברור פשוט צריך לעבור הרבה זמן בשביל זה
יהיה מאנשים סתומים
אני לא חושבת שזה בסדר לעשות את זה
אמאל'ה מקווה שאתה ציני