3 תשובות
יכול להיות שההורים שלך או שאת לא מורשית מבחינת החשבון לעשות זאת..: ) דברי עם החברה שלך פלאפון, אונרג סלקום..
יש לך חיבור לאינטרנט?
כי אם אין לא תצליחי
תבדקי את האופציה של מצב רשת נתונים
ע"י לחיצה ארוכה על מקש הנעילה ותראי
אם זה במצב פעיל או כבוי
כי אם אין לא תצליחי
תבדקי את האופציה של מצב רשת נתונים
ע"י לחיצה ארוכה על מקש הנעילה ותראי
אם זה במצב פעיל או כבוי
את יכולה להוריד תוכנה watsapp, זה כמו צ'א כזה, תנסי שם לשלוח (: