14 תשובות
אני בן 16 יותר נמוך ממך בהרבה ב2 סמ בערך ואבא שלי יותר גבוה ב1 מהשיא של אבא שלך ואמא שלי ב14 מעל אמא שלך. אני גם מידה 48 ואני לא אגבה אז אתה גם לא.
שואל השאלה:
איך אתה יודע שאתה הפסקת לגבוהה?
הלכת לרופא שבודק לפי העצמות שלך עוד כמה יש לך לגבוהה?
איך אתה יודע שאתה הפסקת לגבוהה?
הלכת לרופא שבודק לפי העצמות שלך עוד כמה יש לך לגבוהה?
אנונימי
הייתי אצל ואמרו שאני במצב גרוע ושמנמוך
שואל השאלה:
אה, חבל.
אבל גם עם את רוב הגביהה שלך סיימת עדיין גובהים אחרי זה עוד כמה סנטימטרים, פשוט בקצב של סנטימטר -2 בשנה, לפחות לפי מה שהבנתי
אה, חבל.
אבל גם עם את רוב הגביהה שלך סיימת עדיין גובהים אחרי זה עוד כמה סנטימטרים, פשוט בקצב של סנטימטר -2 בשנה, לפחות לפי מה שהבנתי
אנונימי
אז זה אומר שארד למטר שישים? כי ב4 שנים האחרונות גבהתי 4
שואל השאלה:
נרשם בטעות המינוס
נרשם בטעות המינוס
אנונימי
כמה היה לך בגיל 12?
שואל השאלה:
בגיל 12 מדדו אותי בבית הספר הייתי 158 - 60
לדעתי
בגיל 12 מדדו אותי בבית הספר הייתי 158 - 60
לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא בטוח עם זה היה תחילת או סוף גיל 12
אבל אני לא בטוח עם זה היה תחילת או סוף גיל 12
אנונימי
אתה תגבה עוד ויש לך סיכוי גבוה להיות שמונים לפחות
שואל השאלה:
יכול להיות
אבא שלי היה 178 בגיל 16 וחצי שזה צב ראשון ומשם הוא גבה עוד 5 סנטימטר ולכן אני גם חושב שעוד לא סיימתי לגבוהה
יכול להיות
אבא שלי היה 178 בגיל 16 וחצי שזה צב ראשון ומשם הוא גבה עוד 5 סנטימטר ולכן אני גם חושב שעוד לא סיימתי לגבוהה
אנונימי
לא תגבה עוד הרבה אולי כמה סנטימטרים בודדים
שואל השאלה:
חגגתי 16 לפני שבועיים כזה דרך אגב ולא נראלי שהפסקתי לגבוהה
חגגתי 16 לפני שבועיים כזה דרך אגב ולא נראלי שהפסקתי לגבוהה
אנונימי
אתה לא תעקוף אותו
באותו הנושא: