התחברות
הרשמה
אם נכשלים בטסט פנימי, משלמים דמי טיפול שוב פעם?
11 במרץ 2024, 23:15
טסט
3 תשובות
לא, פשוט משלמים על שיעור רגיל
ש
שׁוּשָׁהּ
למה עשיתם לי מינוסים?
M
MissKiss
לא משלמים בכלל על טסט פנימי
M
MissKiss
באותו הנושא:
אם אני נכשל בטסט או שיעור אני משלם שוב מחדש על השיעור ועל הטסט?
מי נכשל בטסט פנימי?
באמת לא נכשלים בדרך כלל בטסט פנימי?
אם אני נכשל בטסט פנימי אני משלם עליו עוד הפעם?
אם אני נכשל בטסט פנימי, אני חייב לעשות טסט פנימי נוסף?
תשלום דמי טיפול עבור טסט פנימי - מי שעבר טסט פנימי אמור לשלם דמי טיפול לביה"ס לנהיגה?
כמה משלמים על טסט פנימי וטסט חיצוני?
אם נכשלים בטסט חיצוני אז צריך לשלם על עוד טסט?
תגידו זה הגיוני שמשלמים על טסט פנימי לא חיצוני טסט פנימי משלמים העמדת רכב לטסט?
האם נכשלים בטסט פנימי ?תשובות דחוף
אם נכשלים בטסט פנימי זו חובה לעשות שוב טסט פנימי, או שהמורה יכול להגיש אותך בכל מקרה לחיצוני?