9 תשובות
לא,מבין את זה.
שואל השאלה:
דווקא חשבתי שזה ממש מוריד כי זה לתת ברקס בדייט
אנונימית
לא זה לא
לא צריך להתנשק בדייט ראשון אם לא רוצים
אנונימי
יהיה מבוכה,אני לא אשקר.
אבל זה לא מוריד.
שואל השאלה:
לא הייתם חושבים מזה שהיא לא בעניין ולא מנסים? הייתם מציעים דייט שני אחרי דבר כזה?
אנונימית
^אני חושב שאפשר להסיק שמישהי לא הייתה בעניין גם בדברים אחרים.
שואל השאלה:
^^^בקשתי דעה של גברים
אנונימית
לא מוריד והייתי ממשיך לדייט שני
אנונימי
מניח שתלוי בוייב שלה. אם היא ביישנית וזה הייתי מקבל, אבל אם היא הרפתקניתת זה היה נראה יותר כמו רמז להפסיק.