10 תשובות
לא חושבת שיזרקו למרכז אבל מי יודע
אני מתפללת שכן
אנונימית
חיים טיל של חיזבאלה זה לא כמו רקטות של החמאס ..
זה טיל חזק ^^^^^^
תתפללי שמלחמה לא תתחיל
זה טיל חזק ^^^^^^
תתפללי שמלחמה לא תתחיל
^^כן, בשביל לחזור לחופש מהלימודים בתחילת המלחמה בגלל שאני גרה במרכז אז על החודש הראשון החזירו אותנו
אנונימית
^^אני בין ככה גרה במרכז ויש לי מומד
אנונימית
אין לך בעיה שאנשים ימותו בישביל "חופש מהלימודים" ? ^ את רצינית?
יזרקו לאזור חיפה/קריות זה קרוב אליהם ובאזור הזה יש המון מפעלים (בתי הזיקוק ועוד דברים כימיים) ויש גם את רפאל (מייצר נשקים וזה) אז הם יותר רוצים לפה
זה תלוי בסכנה אם יהיה סכנה לא ישלחו תלמידים לבתי הספר ונלמד מהזום (אני גם מהקריות)
זה כן ברור, הכל יהיה טוב הכי חשוב להם קודם שניהיה בטוחים
חיזבאאלה מגיע עד לדרום מה יש לכם נהיה בלי מים,חשמל ימים שלמים
באותו הנושא: