התחברות הרשמה

תקשיבו יש לי בשישי מבחן במדמח

וכשהתחלתי ללמוד למבחן הצלחתי לשבת ולעשות תרגילים אבל אין לי כוח ונגיד היום בקושי למדתי וזה מבחן שחשוב לי כי הקודם לא קיבלתי ציון טוב אז הפעם אני רוצה ציון טוב
מה לעשות? איך לשבת וללמוד בלי לוותר כל שנייה
12 במרץ 2024, 21:43
מדעי המחשב    
תשובה אחת
פשוט לשבת בלי לוותר ולהציב לעצמך יעדים. אל תחשבי על הזמן שעובר פשוט תנסי להספיק.
נ
נוכל על
באותו הנושא:
100 במבחן במדמח כיתה י מכובד?
מסתבר שיש לי מבחן במדמח מחר, וישנתי עד עכשיו מה אני אני עושה?
היה לי יום מבחן במדמח והלך לי כל כך חרא אני בוכה ברמות
במבחנים במדמח אפשר להשתמש בפעולות מהמחלקה String?
אנשים שלומדים מדמח יש לי שאלה לגביי מבחנים
אמרו שיש מועד ב במדמח זה נכון?
האם חונר פתוח במבחן במדמח עוזר?
למישהו יש שאלות טובות לתרגול למבחן במדמח שפת c#? (הנושאים שלמדתי כתובים בפירוט)
מבחן במדמח
איך אפשר להתכונן למבחן במדמח?
34 ממש גרוע במדמח? כיתה יא זה מבחן ראשון