6 תשובות
פעם אחת זה לא נורא, כל עוד את ממשיכה ומתמידה זה לא ישנה
שואל השאלה:
^^^אם אני אמשיך לאכול בריא אחרי זה, זה לא שיגרום להשמנה או הריסה של החיטוב?
אנונימית
זה לא מה שיגרום להשמנה, זה כמו שמתאמנים באופן קבוע כל שבוע ויוצא שבועיים לא מתאמנים, אם אתה חוזר להתאמן אחר כך ומתמיד אתה בטוח תתחזק
שואל השאלה:
הבנתי, זאת אומרת שאם אני אמשיך באימונים ותזונה בריאה, כלום לא יקרה מהמנצס שאכלתי?
אנונימית
בדיוק
שואל השאלה:
ממש עזרת לי, תודה :)
אנונימית