5 תשובות
תעשי קרם בשמל
תשתמש.י בחלב וחמאה ביחד, זה אמור להיות יותר סמיך(כמו שמנת)
לא כדאי
זה לא מרכיב מחליף לשמנת
עדיף שלא זה לא שמן מספיק. אם יש לך גבינת שמנת או איזו שמנת חמוצה אז אולי.
אגב חלב עם חמאה עדיין נשאר נוזלי
אגב חלב עם חמאה עדיין נשאר נוזלי
באותו הנושא: