5 תשובות
שואל השאלה:
אני נפגש עם חברים כל הזמן ובגלל זה מוזר לי שאני עדיין מרגיש כל כך... רע
אני נפגש עם חברים כל הזמן ובגלל זה מוזר לי שאני עדיין מרגיש כל כך... רע
אנונימי
לך לפסיכולוג
מכיר את זה. בדיוק כל החבורה בטירונות ויוצאים פעם באף פעם וכל תחביב שאי פעם היה לי פשוט נמחק, צהל לוקח היון בהתחלה אבל אם יש משפט אחד ששמעתי המון שם זה "עוד לא נולד המניאק שיכול לעצור את הזמן" הכל עובר. ככל שהפז"ם דופק אתה תתחזק, תתרגל ודברים יראו יותר טוב.
אנונימי
תנסה אולי לפנות לחברים שלך בווצפ ולקבע איתם להיפגש
כן
תבדוק מה הסיבה לכך שאתה מרגיש רע
זה לא סתם
תבדוק מה הסיבה לכך שאתה מרגיש רע
זה לא סתם
אנונימית
באותו הנושא: