7 תשובות
כן. חד משמעית.
לא חושבת. אוליי ילדים מתחת לגיל 18 שאני יודעת שיש כאלה שלא מבינים כמה נורא מה שקרה אבל כמעט כל אדם במדינה או לפחות באיזור שלי מכיר מישהו שמת/נפגע מה7/10
לא
כמו כל דבר בחיים מתרגלים. נכון אנשים לא מתנהגים כמו שהתנהגו שבוע אחרי המלחמה אבל אני לא חושבת ששכחו ממנו פשוט המצב פחות זר אחרי כמה חודשים וחלק מהאנשים פשוט קיבלו את המציאות.
כמו כל דבר בחיים מתרגלים. נכון אנשים לא מתנהגים כמו שהתנהגו שבוע אחרי המלחמה אבל אני לא חושבת ששכחו ממנו פשוט המצב פחות זר אחרי כמה חודשים וחלק מהאנשים פשוט קיבלו את המציאות.
אנונימית
שואל השאלה:
אין קשר ללקבל את המציאות. אנשים לא מודעים/שכחו מה נעשה לנו שם. רק סרטונים ותיעודים מאותו היום יצליחו להזכיר לאנשים מה קרה שם
אין קשר ללקבל את המציאות. אנשים לא מודעים/שכחו מה נעשה לנו שם. רק סרטונים ותיעודים מאותו היום יצליחו להזכיר לאנשים מה קרה שם
אנונימי
אני לא חושבת שאנשים שכחו. ב7/10 הכל השתנה כביכול אנשים היו בהלם, בלחץ וחרדה כי זה היה משהו שהם לא ציפו לו, משהו שונה לגמרי. לכן הם נתנו לזה יותר תשומת לב ויותר יחס. אחרי כמה חודשים המצב כבר יחסית התקבע, אין את השינוי הזה שגרם לכולם להתנהג אחרת אבל זה לא אומר שהם שכחו.
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושב שכן וגם המדינה חושבת שכן ולכן קובעת ימי אבל לאומיים בדיוק כמו שיש את יום השואה שלא נשכח ואנחנו בני אדם אנחנו שוכחים הכל ומהר לצערי
אני חושב שכן וגם המדינה חושבת שכן ולכן קובעת ימי אבל לאומיים בדיוק כמו שיש את יום השואה שלא נשכח ואנחנו בני אדם אנחנו שוכחים הכל ומהר לצערי
אנונימי
יום השואה הוא לא כדי שלא נשכח הוא כדי שנקדיש יום אחד לזכור את מה שעברנו כעם ולתת כבוד במשך יום אחד בשנה. הוא בשביל שנזכור, לא בשביל להזכיר.
אני מסכימה שהמצב עכשיו הוא לא כמו מה שהיה בתחילת המלחמה אבל אתה לא יכול לצפות שמדינה שלמה פשוט תפסיק הכל למשך חודשים. חייב להמשיך את החיים. זה לא אומר שהחטופים פחות חשובים או ששוכחים שחיילים נלחמים כל יום. אין יותר מדי מה לעשות חוץ מפשוט להמשיך את החיים כמה שיותר כרגיל. יש הרבה אנשים שאין להם יכולת להשפיע יותר מדי על המצב אז העובדה שהם "לא עושים כלום" לא אומרת שהם שכחו את מה שקרה.
אני מסכימה שהמצב עכשיו הוא לא כמו מה שהיה בתחילת המלחמה אבל אתה לא יכול לצפות שמדינה שלמה פשוט תפסיק הכל למשך חודשים. חייב להמשיך את החיים. זה לא אומר שהחטופים פחות חשובים או ששוכחים שחיילים נלחמים כל יום. אין יותר מדי מה לעשות חוץ מפשוט להמשיך את החיים כמה שיותר כרגיל. יש הרבה אנשים שאין להם יכולת להשפיע יותר מדי על המצב אז העובדה שהם "לא עושים כלום" לא אומרת שהם שכחו את מה שקרה.
אנונימית