26 תשובות
יש לך הרגשה כי יש מלחמה
ומלחמה תמיד מעוררת חרדה
ומלחמה תמיד מעוררת חרדה
זה לא שיש לך הרגשה
את פשוט ראית בטיקטוק ועכשיו את חושבת שאת מתקשרת או משהו כזה
שום דבר לא יהיה בפורים
תפסיקו לפתוח עין על כל דבר
אתם לא חוזים את העתיד ולא כלום
לכו לישון
את פשוט ראית בטיקטוק ועכשיו את חושבת שאת מתקשרת או משהו כזה
שום דבר לא יהיה בפורים
תפסיקו לפתוח עין על כל דבר
אתם לא חוזים את העתיד ולא כלום
לכו לישון
לא יודעת חח נקווה שלא וגם אנחנו במלחמה לכולם יש הרגשות רעות נקווה שכלום לא יקרה
בול^^
גם לי יש הרגשה כזאת
גם מלא אומרים שיכול לקרות משהו
ובואו,זה גם נופל השנה על הרמאדן
חג שלנו שבו אנחנו חוגגים יוצאים למסיבות והם רוצחים יהודים לכיף שלהם,תגידו שזה לא נשמע מפחיד
גם מלא אומרים שיכול לקרות משהו
ובואו,זה גם נופל השנה על הרמאדן
חג שלנו שבו אנחנו חוגגים יוצאים למסיבות והם רוצחים יהודים לכיף שלהם,תגידו שזה לא נשמע מפחיד
אתם מכניסים לעצמכם חרדות מיותרות
נכון יש מלחמה ויש רמדאן אבל זה לא אומר שבגלל זה חייב לקרות עוד אסון בפורים
מערכת הביטחון נערכת לפורים בכוננות מוגברת
אלפי שוטרים יתפזרו בכל הארץ בחג
במקום לחיות בחרדה תנסו לשחרר קצת ולהבין שזה בכל מקרה לא תלוי בנו
נכון יש מלחמה ויש רמדאן אבל זה לא אומר שבגלל זה חייב לקרות עוד אסון בפורים
מערכת הביטחון נערכת לפורים בכוננות מוגברת
אלפי שוטרים יתפזרו בכל הארץ בחג
במקום לחיות בחרדה תנסו לשחרר קצת ולהבין שזה בכל מקרה לא תלוי בנו
אוקי אז למה בחנוכה לא היה כלום? אני רוצה הסבר
אתם לא מבינים כמה פדחנים אתם יוצאים שאתם מפליצים את השטויות האלה ומאמינים לכל איזה "משפיענית רשת" עם 300 עוקבים שחושבת שהיא מגדת עתידות
והמלצה שלי, תפסיקו להתנהג כמו זקנות פחדניות
אתם ילדים , אל תכניסו לעצמכם חרדות
אתם לא מבינים כמה פדחנים אתם יוצאים שאתם מפליצים את השטויות האלה ומאמינים לכל איזה "משפיענית רשת" עם 300 עוקבים שחושבת שהיא מגדת עתידות
והמלצה שלי, תפסיקו להתנהג כמו זקנות פחדניות
אתם ילדים , אל תכניסו לעצמכם חרדות
חיים זה לא עובד ככה^^
יש אנשים שחיים עם חרדות ממקרים כאלה
ובואי גם בנובה היו שוטרים לאבטח את האירוע
יש אנשים שחיים עם חרדות ממקרים כאלה
ובואי גם בנובה היו שוטרים לאבטח את האירוע
אני יודעת איך חרדות עובדות
את לא צריכה לספר לי
אני פשוט מכניסה קצת רציונל והבנה שזה באמת לא תלוי בי וכמה שאני אהיה חרדה ואנעל בבית עם חלונות מוגפים זה לא יעזור
חבל להרוס לעצמך את החג רק בגלל שיש לך הרגשה רעה שנובעת מחרדה ואכילת ראש של כל המתקשרים המנבאי זעם בטיקטוק
את לא צריכה לספר לי
אני פשוט מכניסה קצת רציונל והבנה שזה באמת לא תלוי בי וכמה שאני אהיה חרדה ואנעל בבית עם חלונות מוגפים זה לא יעזור
חבל להרוס לעצמך את החג רק בגלל שיש לך הרגשה רעה שנובעת מחרדה ואכילת ראש של כל המתקשרים המנבאי זעם בטיקטוק
מה את משווה לנובה אמאלה
ואם יש לכם חרדות תחיו עם החרדות שלכם ותטפלו בזה יש מיליוני אנשי מקצוע
אבל לא לדחוף את הפחדים שלכם לאנשים אחרים
תודה !!
חלום שלי שהחג יסתיים ואני אצחק בפנים על הפדחנים שלא מצאו מסיבה לחג והמציאו שהולך להיות משהו בפורים כדי שאף אחד לא יצא למסיבות
ואם יש לכם חרדות תחיו עם החרדות שלכם ותטפלו בזה יש מיליוני אנשי מקצוע
אבל לא לדחוף את הפחדים שלכם לאנשים אחרים
תודה !!
חלום שלי שהחג יסתיים ואני אצחק בפנים על הפדחנים שלא מצאו מסיבה לחג והמציאו שהולך להיות משהו בפורים כדי שאף אחד לא יצא למסיבות
בכול זאת יש מחר פורים בבתי הספר
הייתה כתבה ויש חשד שהערבים הולכים להסתנן למסיבות תחפושות ולהתחפש כדי לעשות עוד טבח אז כל מי שקורא את זה בבקשה אל תיקחו ריזיקה ואל תלכו למסיבות תחפושות, השנה זה לא כמו שנה שעברה ובשנה שלפני כן... יש מלחמה בחוץ והערבים ממש מתחננים עוד טבח במסיבות פורים ואפילו המשטרה לא יודעת איך לאכוף את זה
תני לי לנחש גם היה לך חלום נבואי
לא, לא היה לי חלום נבואי.
אתמול ראיתי חדשות ויש כתבות על זה
אתמול ראיתי חדשות ויש כתבות על זה
את מבינה שאם מישהו עונה לשאלה הוא לא מגיב לתגובה רנדומלית אלא לשאלה כן?
אה אוי, חשבתי שדיברתי אליי
אז לא משנה
אז לא משנה
לא זה לא ככה,אי אפשר לנבאות
אנונימי
*לנבא^
יש לי גם הרגשה לא ממש טובה עם כל החגיגות בירושלים ועכשיו יש רמדאן אז בכלל מפחיד
אל תעשי עין הרע
לא.. זה סימן שאת צריכה להאמין לכל דבר שאת רואה בטיקטוק כי זה לא מקור אמין.
הכל בסדר, זה נורמלי שיש מבול במרץ
הכל בסדר, זה נורמלי שיש מבול במרץ
אנונימית
גשם זה טוב אבל
אמן תבוא הגאולה
אנונימית
לא אשקר שגם לי יש הרגשה כזאת אבל רק השם יודע מה יהיה ואי אפשר באמת לדעת מה יהיה ומה יקרה ובאיזה זמן זה יקרה
אנונימית
אפשרי
כמו שבשמחת תורה
כמו שבשנה החדשה
אז אפשרי שהם יעשו מטח חזק בפורים
כמו שבשמחת תורה
כמו שבשנה החדשה
אז אפשרי שהם יעשו מטח חזק בפורים
כל האנשים בטיקטוק שקרנים הם סתם רוצים צפיות
לא כדאי ללמוד מהם
לא כדאי ללמוד מהם