13 תשובות
תמשיך לעבוד, זה יחשל אותך יותר מאשר החדר כושר.
שואל השאלה:
יש לי בגרויות השנה כאילו החודש הזה וחודש הבא ואני צריך גם להתאמן לבגרות בספורט וגם בכללי
יש לי בגרויות השנה כאילו החודש הזה וחודש הבא ואני צריך גם להתאמן לבגרות בספורט וגם בכללי
אנונימי
שואל השאלה:
אני אנסה עוד שבוע ואני אבקש להוריד משמרות
אני אנסה עוד שבוע ואני אבקש להוריד משמרות
אנונימי
אל תעבוד תוותר על זה עדיף לך שזה לר יהרוס לך את כל הבגרות
כשמישהו שכבר עשה את הבגרות בספורט ממזמן, זה לא באמת משנה אם תתאמן או לא, העיקר שתשתתף
שואל השאלה:
תאמת שיש לי חברים מהעבודה שאיתי בבית ספר וכאילו מאז שהם התחילו לעבוד שם הם הידרדרו בלימודים כל כך והם מאחרים כל יום
תאמת שיש לי חברים מהעבודה שאיתי בבית ספר וכאילו מאז שהם התחילו לעבוד שם הם הידרדרו בלימודים כל כך והם מאחרים כל יום
אנונימי
אז אל תעבוד..
כן תתפטר
או שתמצא עבודה אחרת
או שתמצא עבודה אחרת
עוד כמה זמן נשאר לך מהחצי שנה?
אני בעד לעבוד אבל לא כשזה מגיע למצב שאתה מוותר על החיים האישיים שלך..
יש מלא עבודות שלא יהיו ככה לחוצות.. אתה לא צריך לפרנס בית
אני בעד לעבוד אבל לא כשזה מגיע למצב שאתה מוותר על החיים האישיים שלך..
יש מלא עבודות שלא יהיו ככה לחוצות.. אתה לא צריך לפרנס בית
שואל השאלה:
נשאר לי עוד חמש חודשים
כאילו כל חודש זה 200 שקל אז אם אני מתפטר עכשיו זה 1200 שקל קנס ואם אני מתפטר עוד 3 חודשים אז אני אשלם 600 שקל קנס
נשאר לי עוד חמש חודשים
כאילו כל חודש זה 200 שקל אז אם אני מתפטר עכשיו זה 1200 שקל קנס ואם אני מתפטר עוד 3 חודשים אז אני אשלם 600 שקל קנס
אנונימי
אם אתה ממש רואה שזה מוגזם ויפגע לך בוודאות בבגרות תתפטר אם אתה יכול לחכות לסוף החודש כדי שתעבור החצי שנה ואז להתפטר הייתי ממליצה לעשות ככה
שואל השאלה:
אין בעיה תודה!!!
אין בעיה תודה!!!
אנונימי