8 תשובות
אני משתדל לא לחשוב, רק מתפלל.
לצערי חלקם כבר לא לדעתי .
אבל אין מצב שמישהו לא חי .
אבל בלי עין הרע
יהיה בסדר
לצערי לא נראלי שיש הרבה בחיים
לצערי אני חושבת שיש חלק שלא אבל תמיד מנסה לחשוב חיובי
אני אל בטוחה אבל מתפללת אליהם כל יום מקפידה שיחזרו בשלום
לדעתי רוב אם לא כל המבוגרים כבר לא לצערנו
אני מניחה שחלק גדול כבר לא
מקווה שכן, אבל כנראה שלא כולם לצערי
ידוע שכמה עשרות מהם לפחות מתו.
אני מקווה בכל ליבי שיחזרו חטופים חיים,
אבל יכול להיות שהעזתים ירצחו אותם כדי שהם לא יספרו על מה שהם עברו שם.
במיוחד הבנות מסיבות ברורות..