3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא הולכת להזמין הרבה וב-13:30 אכלתי גם אורז אבל זה היה מזמן וכמו שאמרתי לפני חצי שעה אכלתי תפוח
אני לא הולכת להזמין הרבה וב-13:30 אכלתי גם אורז אבל זה היה מזמן וכמו שאמרתי לפני חצי שעה אכלתי תפוח
אנונימית
תלוי מה אכלת כל היום ומה יש במסעדה אבל נשמע בסדר
תאכלי כל עוד את יכולה
האוכל מתייקר!
האוכל מתייקר!
באותו הנושא: