2 תשובות
אני אחרי החלקה נשאר עדיין קצת חומר על השיער ויש הרגשה מגעילה כזה אז מעדיפה לחפוף באותו יום או יום אחריי ובכללי אני לא חופפת הרבה
אם חפפת עכשיו והשיער שלך נעים ונקי זה סתם מיותר לחפוף שוב יום אחרי יום