6 תשובות
אם את מקבלת באמת בין 95-100 ואפילו 85-100 אל תתביישי לספר, זה חד פעמי!
כל הכבוד, ישר כוח! המשיכי כך:)
חחח קרה לי בדיוק אותו דבר בכיתה ה', קיבלתי 83.
קחי הכל בפרופורציות, יש ילדים שמקבלים 60 כל החיים שלהם ובשבילם לקבל 81 זה שיא.

בחטיבה (בתור אחת שלא ירדה מ -95 כל היסודי) את תקבלי גם 80 מדי פעם.
אנונימי
זה יחסית בסדר..
אני קיבלתי את המיצ"ב היום, והציון שלי היה קצת יותר גבוה. היה לי 90.
אנונימי
שואל השאלה:
לי זה גרוע...
אני לא מסוגלת להסתכל על זה: ( (
אנונימי
זה בסדר:>
איזה באסה
באותו הנושא: