10 תשובות
עכשיו
לא מרגישה שייכת תאמת
ביום שבת כשהייתי בסטלה הכי טובה שהייתי בה בחיים
מוסר השכל: תכנסו לסטלה ותשתחררו זה משנה הכל!!
מוסר השכל: תכנסו לסטלה ותשתחררו זה משנה הכל!!
את האמת שהרבה זמן לא הרגשתי ככה..
אני לא באמת מרגישה שייכת
ואני לא חושבת שלמישהו אכפת ממני כל כך
אני לא באמת מרגישה שייכת
ואני לא חושבת שלמישהו אכפת ממני כל כך
אנונימית
היום בשעה אחד שלושים ושש בצהריים
היום
אבל בדרך כלל אני מרגישה ממש לא שייכת פשוט היום דיברתי עם ידיד ממש טוב שגם לי להרגיש הכי טוב בעולם
אבל בדרך כלל אני מרגישה ממש לא שייכת פשוט היום דיברתי עם ידיד ממש טוב שגם לי להרגיש הכי טוב בעולם
בגלגול הקודם..
לפני שנה
אף פעם
אולי בינקותי
אולי בינקותי
אנונימית
לא זוכרת...
באותו הנושא: