9 תשובות
כן ברור
בטח שזה בסדר כל עוד הם מוכנים לשמוע
ברור אם לא עם אמא עם מי נדבר על הדברים האלה ולדעתי זה מעולה כי יש לה הרבה יותר ניסיון ממני היא יכולה לייעץ לי באמת "מלמעלה"
לרכל עם אמא>>>
ובנוסף היא תמיד תייעץ לך מהלב זה לא חברה שיכול להיות שלא באת לה טוב באותה שיחה או שהיא נעלבה או וואטאבר אמא תמיד תייעץ לך מהלב שלה כי אין אינטרסים זה אהבה שלא תלויה בדבר
הגי הגיוני בעולם
הם ההורים שלך
הם ההורים שלך
זה אומר שההורים שלך הצליחו בתור הורים
אנונימי
כן זה ההורים שלך
ברור!!
באותו הנושא: