18 תשובות
אממ אולי לא שמעתי נכון, תוכנית של 571? איך לא שמעתי על זה
שואל השאלה:
זאת תוכנית חדשה של חמש יחידות, בשנים האחרונות היא הייתה רק פיילוט בבתי ספר בודדים והבגרות קיץ השנה תהיה המועד הראשון הרשמי שלה
אנונימית
וואי וואי
אז לא זכיתי בקיצור?
את מתכוונת ל581?
לדעתי תחזרי קצת על טריגו אין לך מה להפסיד ככה יש לך בחירה
מה זה נגיד שאלה קצרה? כאילו באיזה נושאים
שואל השאלה:
זה בעיקרון סעיפי חשיבה מכל הנושאים (טריגו, סדרות, הסתברות, אינדוקציה שזה חדש בחומר של חמש יחידות וכו') וצריך לבחור 2 סעיפים מתוך 4
אנונימית
וואלה זה דווקא מוזר בעיניי, כאילו בעיות תנועה זה דווקא נושא די פשוט למה לשנות אותו?
שואל השאלה:
את יכולה לכתוב בגוגל 571 ולהיכנס לבגרויות זאת השאלה הראשונה שם
אנונימית
אם זה בכל הנושאים אז את צריכה ללמוד לטריגו בלי קשר לא?
שואל השאלה:
אין לי שמץץ לפי מה שהבנתי מנסים להפוך את הבגרות ליותר חשיבה מאשר טכניקה
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקרון כן אבל יש בחירה של 2 סעיפים מתוך 4 אז פשוט לא הייתי בוחרת בטריגו ובהסתברות
אנונימית
איזה מעצבנים
כאילו לא קשה לנו מספיק עכשיוו
הייתי האמת חח מציעה לך לנסות להתאמן הרבה על הסתברות כי ברגע שמבינים זה פשוט ודיי מהיר לעשות תרגילים
אבל בעיקרון הייתי אומרת לך להתאמן להכל ולא להתקבע על משהו מסוים. כאילו אלא אם כן יש לך איזה נושא שאת ממש שונאת
שואל השאלה:
האמת שאני ממש אחלה בהכל חוץ מהסתברות אני פשוט לא מבינה את זה נראלי שאני פשוט אחזור על כל הזהויות בטריגו ואעשה שאלה בטריגו במקום הקצרות
אנונימית
כן זה נשמע לי הכי בטוח. ובאמת שאני ההפך, כאילו גם הסתברות אני לא מדהימה אבל נגיד סדרות? איכסה פיכסה
שואל השאלה:
האמת שאני אוהבת סדרות כי אני ממש אחלה באלגברה אבל בהסתברות בחיים אי אפשר לדעת אם את צודקתת
אנונימית
כןן איכס מתמטיקה
סדרות אני סבירה כשזה הנדסית. נע עזבי זה ממש תלוי שאלה לפעמים אני קולטת את זה ולפעמים בכלל לא. נקווה שבבגרות זה ינטה יותר לכיוון הקולטת