11 תשובות
זה בסדר גמור
זה מנהג, אין עדיף או לא עדיף
עדיף לשמור
כל השתדלות חשובה, עדיף לשמןר
כל שנייה של שמירה יותר טוב
צריך באמת להגיע לשש שעות
אולי בהדרגה תוסיפי עוד קצת ועוד קצת שבסוף לא תרגישי שאת שומרת 6 שעות
לא, תשמרי
מה פתאום ברור שעדיף כמה שיותר
זה כמו לומר אם התלכלכה לי היד עדיף כבר ללכלך את כל הגוף?
אנונימי
לא. הגמרא אומרת שמי שאוכל שום וריחו נודף ממנו בגלל זה, לא יחזור ויאכל שום. שום - זה משל לעבירה.
עדיף שתמשיכי.
אבל בבקשה תשתדלי 6 שעות.
מצוות!! מצוות!!






אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.
כל השתדלות חשובה
בהצלחה אהובה