5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי הרבה ביטחון וזה לא מפחיד אותי לדבר איתו כי אני אוהבת אותו ומרגישה בטוחה לדבר איתו על זה , אם אני באה אליו בביטחון אני מאמינה שהסיכוי יעלה
יש לי הרבה ביטחון וזה לא מפחיד אותי לדבר איתו כי אני אוהבת אותו ומרגישה בטוחה לדבר איתו על זה , אם אני באה אליו בביטחון אני מאמינה שהסיכוי יעלה
אנונימית
זה מעולה תסמכי על עצמך ותחשבי חיובי ושהוא יסכים!!
תאמיני לי את מהממת ויפה תכניסי את זה לראש שלא יהיה לך ג'וקים!
תאמיני לי את מהממת ויפה תכניסי את זה לראש שלא יהיה לך ג'וקים!
^^מחזק את אנונימי
אנונימי
היופי בעיני המתבונן לא בטוח שבעיניו את ממוצעת
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי ביטחון בדיבור אבל לא אובר ביטחון , הביטחון שלי איתו זה רק כי אני אוהבת אותו ... עם רוב האנשים אין לי את הביטחון הזה , לא כמו איתו לפחות
יש לי ביטחון בדיבור אבל לא אובר ביטחון , הביטחון שלי איתו זה רק כי אני אוהבת אותו ... עם רוב האנשים אין לי את הביטחון הזה , לא כמו איתו לפחות
אנונימית
באותו הנושא: