5 תשובות
שואל השאלה:
הכוונה שלי היא לא שגיאת כתיב בגלל מקלדת... אלא בדיבור האות ג' נשמעת כמו ז וכתבו בכלל עם ג רגילה
הכוונה שלי היא לא שגיאת כתיב בגלל מקלדת... אלא בדיבור האות ג' נשמעת כמו ז וכתבו בכלל עם ג רגילה
אנונימי
זה לא עובד ככה. זה התפקיד שלך לבקש שיתקנו ולהמשיך להתייצב כרגיל. אתה חלק מהגדוד עם כל החובות שקשורים בכך. בנוסף, בחלק מהגדודים אין שלטים. אתה מספר xxxxxxx בצה"ל, לא שם פרטי + שם משפחה.
אל תתעסק עם זה אחי, הכי קל לומר שהאות ל' צמודה במקלדת לאות ח' , שזו לא סיבה וכולי
לך על זה
לך על זה
ככה או ככה, זה כמו שאתה לא יכול להתחמק מהתורניות רק כי אתה רשום לא נכון.
בבסיס אצלי אין לנו בכלל שלטים במגורים, אז רק שתדע שזה לא נוהל סטנדרטי או חוק שיהיה את זה.
בבסיס אצלי אין לנו בכלל שלטים במגורים, אז רק שתדע שזה לא נוהל סטנדרטי או חוק שיהיה את זה.
שואל השאלה:
אני ממש מנסה להתחמק מזה אה?
אבל בסוף ביטלו אותו ככה שברכה
אגב אצלנו זה שם + שם משפחה ואז מספר אישי בלמטה
אני ממש מנסה להתחמק מזה אה?
אבל בסוף ביטלו אותו ככה שברכה
אגב אצלנו זה שם + שם משפחה ואז מספר אישי בלמטה
אנונימי
באותו הנושא: