6 תשובות
תלמד מזה לפעם הבאה...
תעשה מה שאתה יכול תנסה לברר לגבי חברים שיעזרו לך או מורים פקטיים
אתה יודע שאתה מתאמץ ואתה נותן 100% מעצמך וזה מה שחשוב. לפעמים לא מצליחים ,זה קורה. המסר הוא לא להתייאש, ללמוד מהטעויות ולהמשיך להשקיע.
למה הם יורדים עליך..?:(
אני קיבלתי 14 במבחן במתמטיקה ❤
ואני עדיין חיה כדי לספר אז באמת שיהיה בסדר וממשיכים הלאה בחיים אתה יודע שעשית את הכי טוב שלך ושהשקעת וזה מה שחשוב