תשובה אחת
פעם שהיה לי חום אז אמרו לי לשלב בין אקמול לנורופן כל כמה שעות (נטו בשביל שלא יקרה מצב שלקחתי יותר מדי מכדור אחד) אז אם לקחת נורופן עדיף שתקחי אקמול