5 תשובות
אני במגמת אומנות
יש מלא חומר שאת מריכה לדעת
אם את יודעת אותו טוב אז יהיה לך כיף וקליל במגמה
רוב הזמן מציירים
אבל יש פעמים שעושים עבודות
יש מלא חומר שאת מריכה לדעת
אם את יודעת אותו טוב אז יהיה לך כיף וקליל במגמה
רוב הזמן מציירים
אבל יש פעמים שעושים עבודות
אם את מתחברת לשני מקצועות ויש מקצוע שאת רוצה להיתעסק ולהתעניין בו יותר תלכי על המגמה הזו.
אם את מתעניינת יותר במוזיקה אז תלכי למוזיקה (גם תלוי איזה סוג מוזיקה, האם זה אלקטרוני כמו להפיק במחשב או מוזיקה כמו כלים אמיתיים)
אם את מעדיפה יותר להתעסק באומנות אז תלכי עליו. בסופו של דבר ככה או ככה את תצליחי להיתעסק בשני דברים :)
אם את מתעניינת יותר במוזיקה אז תלכי למוזיקה (גם תלוי איזה סוג מוזיקה, האם זה אלקטרוני כמו להפיק במחשב או מוזיקה כמו כלים אמיתיים)
אם את מעדיפה יותר להתעסק באומנות אז תלכי עליו. בסופו של דבר ככה או ככה את תצליחי להיתעסק בשני דברים :)
לאדעת אצלי בתיכון בכלל חייבים שתי מגמות
מוזיקה הכי כיף תקשיבי לי
אני הייתי במגמת אומנות כשהייתי בתיכון, מאוד נהנתי.
באותו הנושא: