תשובה אחת
עברו כבר כמה שנים מאז שהייתי בצבא, אבל כשהייתי בצבא - שום רופא בביקור רופא לא היה נוץן גימלים בקלות - אבל היו יותר נורמלים מהרופאים בצבא