5 תשובות
לא אני אבל מכיר מישהו
אני פעם אחת
אבל עברתי טסט רק לפני חודש אני עדיין עם מלווה
אבל עברתי טסט רק לפני חודש אני עדיין עם מלווה
אנונימי
מכירה מלא פושעים כאלה
לא שווה לקחת סיכון
זה שלילה של הרשיון לשלוש חודשים
זה שלילה של הרשיון לשלוש חודשים
שואל השאלה:
שוהם לקחת סיכון?
מה העונש?
שוהם לקחת סיכון?
מה העונש?
אנונימית
באותו הנושא: