10 תשובות
אנחנו כעם ללא ספק עברנו הרבה ועוד נעבור הרבה דברים. בכל מקרה אמונה זו הרגשה אינדיבידואלית. יש אנשים שזה רק יחזק אותה אצלם ויש כאלו שזה יחליש אותה אצלם. אישית אני חושבת שאנחנו בתור בני אדם לא יודעים חשבונות שמיים ולא רואים את התמונה הכוללת.
כל דבר שקרה נגרם מסיבה מסויימת.
כל דבר שקרה נגרם מסיבה מסויימת.
אנונימית
^^^אבל למה אתה מזלזל ככה באדם שמבוגר ממך? גם אם אתה לא מסכים עם הבן אדם, תכבד.
מה זאת אומרת? ה' עושה ניסים אדירים, שאנחנו נתכחש?? מה אני פראייר?
לפספס את העולם הבא, לפספס הזדמנות לעשות להשם נחת רוח, לפספס הזדמנות לחיות בנחת עד המוות ועוד המון דברים...
רק כי יצר הרע משגע אותי?
רק כי יש לי המון שאלות?
והכי מצחיק! יש המון שאלות שגורמות לכם "לא להאמין" אבל מה הקטע? אתם אפילו לא מחפשים תשובה!!
אז שואלת השאלה, אם את רוצה באמת להאמין, תקני בגדים צנועים (לכבד את הרב), תלבשי אותם ותלכי לרב.
תשאלי אותו את כל השאלות שאת רוצה.
מומלץ על הרב אמנון יצחק, יתן לך תשובות מדהימות כך שלא תוכלי להתעלם מהאמת.
בהצלחה
לפספס את העולם הבא, לפספס הזדמנות לעשות להשם נחת רוח, לפספס הזדמנות לחיות בנחת עד המוות ועוד המון דברים...
רק כי יצר הרע משגע אותי?
רק כי יש לי המון שאלות?
והכי מצחיק! יש המון שאלות שגורמות לכם "לא להאמין" אבל מה הקטע? אתם אפילו לא מחפשים תשובה!!
אז שואלת השאלה, אם את רוצה באמת להאמין, תקני בגדים צנועים (לכבד את הרב), תלבשי אותם ותלכי לרב.
תשאלי אותו את כל השאלות שאת רוצה.
מומלץ על הרב אמנון יצחק, יתן לך תשובות מדהימות כך שלא תוכלי להתעלם מהאמת.
בהצלחה
אנונימי
הוא החזיר אנשים שלא חקרו מספיק על הכשלים הלוגיים שהוט נותן להם ועל המדע.
ולא הפריכו את הטענה שלי פעם אחת. מצטער להודיע לך.
אני מחפש כל הזמן איפה אני טועה. אבל אני לא מוצא דבר כזה.
ולא הפריכו את הטענה שלי פעם אחת. מצטער להודיע לך.
אני מחפש כל הזמן איפה אני טועה. אבל אני לא מוצא דבר כזה.
^בנתיים הוא החזיר מאות אנשים בתשובה.
סתר עשרות פעמים את הטענות של האתיאסטים.
מבין שקשה לכם לקבל את זה, אבל אין מה לעשות! האמת היא אחת ויחידה וכמובן ברגע שתראו אחד שמפריך את הטענות שלכם אתם תכעסו..
סתר עשרות פעמים את הטענות של האתיאסטים.
מבין שקשה לכם לקבל את זה, אבל אין מה לעשות! האמת היא אחת ויחידה וכמובן ברגע שתראו אחד שמפריך את הטענות שלכם אתם תכעסו..
אנונימי
^^^אז ילד בן 16 חקר יותר מבחור בן 40+?
מעניין..
שתהיה בריא, ה' יעזור לך..
מעניין..
שתהיה בריא, ה' יעזור לך..
אנונימי
כן.
אני חקרתי יותר ממנו על המדע ועל הכשלים הלוגיים שהוא נותן כטענות.
אני חקרתי יותר ממנו על המדע ועל הכשלים הלוגיים שהוא נותן כטענות.
כי מבינים שאין עוד מלבדו ושיש סיבה לכל מה ה' עושה בעקבות איך שהתנהגו לפני המלחמה, כולל ביום שמחת תורה. ה' החליט לעורר אותנו שנבין אנחנו צריכים לחזור בתשובה אין פתרון אחר. אגב, הכל נאמר בראש ויש המון נבואות. מחזק את האנונימי.
אנשים התחילו להבין שקרה משהו ומנסים להבין מאיפו הוא נובע ובמיגיעים להנחה שיש אלוקים ומיתחזקים
מי שהאמונה שלו חיפשה להיעלם, היא מצאה את התירוץ
מי שבלב שלו יהודי אמיתי אלא שהיה בקשיים, ישר התחבר חזרה.
מי שבלב שלו יהודי אמיתי אלא שהיה בקשיים, ישר התחבר חזרה.
אנונימי
באותו הנושא: