6 תשובות
מרחק זה לא פקטור אם שני הצדדים משקיעים!
אם את רוצה אותו והוא רוצה אותך אתם לא צריכים לתת למרחק להפריד ביניכם.

אני מגיבה לגיל שלכם גם. זה באמת גיל כבר נכנסים למערכות יחסים רציניות לרוב, ובטח אתם סטודנטים (או רק אחד מכם כרגע) וזה קשה עכשיו, אבל זה עובר.
שואל השאלה:
אני 23 הוא 25
אנונימית
אז שמעי זה מאוד מכובד שלו לנסוע את המרחקים האלו תראי לאן זה הולך כי יכול להיות שגם הוא ממש בקטע אם הוא עושה נסיעות כאלו

אבל תפתחי עין על שהוא באמת נאמן וזה לא רק בשביל מין כי ממש פשוט להסתיר מערכת יחסים אחרת במרחקים כאלו

לא אומר בקטע רע פשוט תעשי את החושבים שלך :/
שואל השאלה:
אנחנו דתיים שומרים נגיעה חח
תודה רבה על התשובות
אנונימית
אהה אז סליחה חחח אז הוא נשמע אחלה בחור נראה לי ששווה לך לשמור אותו זה רק מראה כמה הוא מוכן להקריב בשבילך