5 תשובות
חיים טובים אהבא כבוד ואמון אה וילד שניים חמש
בכנות, וזה לא משהו שאנשים אוהבים לשמוע אבל אין מה לעשות, שתהיה הטעם שלי, מבחינת אישיות: הייתי רוצה מישהי חייכנית כזאת שמחה ולא מדוכאת כזאת, שרואה את החיים בצורה קצת שונה ושמחה יותר, שתהיה פתוחה לרעיונות המוזרים שאני מפליץ משום מקום ובוגרת. כמובן אין מושלם ולכל אחת יתרונות וחסרונות אבל אילו דברים שלי ממש חשובים
בדיוק
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
נשארו וחצי נשארו אתם פשוט לא מגיעים אליהם
נשארו וחצי נשארו אתם פשוט לא מגיעים אליהם
באותו הנושא: