4 תשובות
עמיר הרפז (ידני)
^לדעתי מיותר לעשות ידני, תלמדו מהטעות שלי
^אני ציני אבל מגזים עם האגריסיביות
מה זאת אומרת בדיוק? מה החלק הטוב בזה שמסובך להאט ולהאיץ למהירות שאני רוצה? מה כיף בזה?
מה זאת אומרת בדיוק? מה החלק הטוב בזה שמסובך להאט ולהאיץ למהירות שאני רוצה? מה כיף בזה?
^כן רכבים אוטומטיים זה כזה לא כיף אם הייתי רוצה שהרכב יעצור ויאיץ מתי שאני אומר לו הייתי הולך ברגל
באותו הנושא: