3 תשובות
סבבה לגמרי ! כל מורה מקושר לבית ספר לנהיגה בית הספר מבצע את עבודות המנהלה מול משרד הרישוי ועל זה משלמים דמי רישום וטיפול.
כן ככה זה
כן
למה עקיצה
למה עקיצה
באותו הנושא: