9 תשובות
שואל השאלה:
הרגע אמרתי לך שהיא הוכרזה ב1988, תבדוק את זה לפני שאתה אומר שהיא לא הוכרזה. הלוואי והיא לא הייתה קיימת אבל ליטרלי יש לנו מדינה מתחת לאף ומדינה שמרוב שאנחנו לא רוצים להכיר בה אנחנו מתכחשים לה, אבל זה לא עוזר לנו להשמיד אותה אם אנחנו מתכחשים לה
אנונימי
אחי אתה אמיתי חושב שזה שערפאת הכריז על מדינת פלסטין ב88 הופך אותה למדינה?
do better
זו ליטרלי *לא מדינה*
ממשלה לא מתפקדת
אין צבא
המשרדים שייכים לארגוני טרור
על מה אתה מדבר בכלל
חפש רשימה של מדינות העולם, היא לא שם, אין פה עניין של דעה
שואל השאלה:
גם בלי שהם יכריזו עליה כמדינה היא ליטרלי מדינה, יש להם משטרה משלהם, יש להם משאבים משלהם שמגדירים אותם כמדינה, איזו סיבה אתה רואה שהם לא מדינה?
אנונימי
אחי הכלכלה שלהם תלויה בעובדים שעובדים בישראל
מערכת המיסים אצלם זה כמו שוק קח תן
המשטרה שלהם לא לוחמת צדק בלשון המעטה
אין להם שטח עצמאי מעבר למעט מאוד איים נפרדים בתוך השטחים
הם לא זכו להכרה בינלאומית
הם יותר ניסוי חברתי מאשר מדינה
שואל השאלה:
לא אמרתי שהם מדינה מסודרת או משהו, זו מדינה מגוחכת לגמרי לפי הצורה בה היא מתנהלת, וכנראה הבדיחה הכי גדולה שקיימת בכל הכדור שלנו, אבל תכלס אי אפשר להגיד שזו לא מדינה...
עכשיו, כמובן שאני לא אומר את זה בקטע שלתת להם לגיטימציה, אבל תכלס הם הקימו את המדינה שלהם, מדינה עם אזרחים בלסטינים ולצערנו הם צוברים יותר מדי לגיטמציה עם ההתמסכנות שלהם במשך השנים
בזמן שאנחנו התפתחנו בזכות עצמנו ולא התבכיינו לכל העולם בתקשורת
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל זה אני אומר שזו מדינה, והמדינה הכי מגוחכת שהעולם ידע אי פעם^^
אנונימי
היא מעולם לא הוכרזה כמדינה, ואם תוכרז כמדינה זה רק יתרום כי כשיתקפו נוכל ללכת פול כוח כי מדובר בכוח צבאי לגיטימי ולא ארגון טרור, חסרה להם הכרה בינלאומית מעוד הרבה יותר מדינות + הם בעצמם לא רוצים להיות מדינה
שואל השאלה:
בתור ימני קיצוני אני רואה בזה סתם התכחשות למדינה קיימת, היא הוכרזה רשמית כמדינה ב1988 וגם קיבלה הכרה אצל מעל 100 מדינות ורק אנחנו לא מכירים בה ככה שזה מונע ממנה להיות מדינה שתכלול גם צבא רשמי
אנונימי
זה לא עניין של דעה
גם האיזורים שמכונים פלסטין הם עובדתית לא מדינה כי כדי להיות מדינה צריך לעמוד בקריטריונים