2 תשובות
אני היחידה שיחסית נמוכה..
אמא שלי ושתי האחיות שלי כמעט מטר שבעים.
אבא שלי מטר תישעים
ואני רק 1.63
שזה לא כזה נמוכה.. אבל זה נמוכה ביחס לשאר המשפחה.