2 תשובות
עבדתי בתור קופאית לא בסופר
היה סכום מסויים שצריך לשים בצד לפתיחת יום
ואז את סופרת את הכסף והאשראי ובודקת אם אין לך חוסר
אחר כך אצלנו היה דוח מכירות
עבדתי בחנות ולא בסופר
הייתי מוציאה 300 שקל ושמה בנפרד ליום שאחרי
שמה את הקבלות במעטפה אחת
סופרת את הכסף ושמה במעטפה אחרת
מוציאה דוח של כמות מזומן שנכנס לקופה
ורואה שאין חוסר או עודף משמעותי
ונועלת את המעטפות בכספת