9 תשובות
אני לא אמרתי
האופיטמטריסט אמר
האופיטמטריסט אמר
"אני לא רואה כל כך טוב מהלוח."
לא אמרתי כי אני לא צריכה-.-
אבל לאחשלי יש, הוא לא אמר. פשוט ההורים שלי שמו לב שהוא מתאמץ לראות ועשו לו בדיקה..
אבל לאחשלי יש, הוא לא אמר. פשוט ההורים שלי שמו לב שהוא מתאמץ לראות ועשו לו בדיקה..
ניראלי אני צריכה משקפיים, אימא קחי אותי לניסים לבדוק
~מדליקה טלוויזיה~
מאמצת את העיניים חזק כדי לראות ~
אמא באה: תגידי את צריכה משקפיים?
~כןן!
~יום למחרת~: הידד! יש לי משקפי סלבס -, -
מאמצת את העיניים חזק כדי לראות ~
אמא באה: תגידי את צריכה משקפיים?
~כןן!
~יום למחרת~: הידד! יש לי משקפי סלבס -, -
אנונימית
שואל השאלה:
אמא אבא אני בהריון
סתם לא פשוט אמרתי שאני לא רואה טוב חחח (:
אמא אבא אני בהריון
סתם לא פשוט אמרתי שאני לא רואה טוב חחח (:
אנונימי
אפשר לחשוב שאת יוצאת מהארון, כולה משקפיים.
לאמא שלי יש משקפיים... לא מבינה את העניין, עשיתי בדיקה ויש לי משקפיים כבר 7 שנים.
לאמא שלי יש משקפיים... לא מבינה את העניין, עשיתי בדיקה ויש לי משקפיים כבר 7 שנים.
אנונימי
אמא אני לא רואה טוב בכיתה..
פשוט אומרים יו נואו.. הם לא יהרגו אותך בגלל זה..
באותו הנושא: