התחברות
הרשמה
עשיתי בדיקת דם, והופיע לי ביד סימן ירוק וכואב קצת. אפשר להרגיע את זה עם קרח?
18 ביוני 2013, 15:00
רפואה משלימה
בריאות
רפואה אלטרנטיבית
בדיקות דם
בדיקות
תרופות סבתא
חומרים טבעיים
תשובה אחת
כן
נ
נוי(פראייר מי שמבזבז)
באותו הנושא:
שמפרסמים מודעה ביד2 ומופיע - ממתינה לבדיקה טלפונית זה מתקשר למספר שהופיע? זה דחוף תענו לי!
עשיתי בדיקת IQ באינטרנט ויצא לי 126, כמה לכם?
עם אכלתי שווארמה ואחרי שעה 35 עשיתי בדיקת סוכר והופיעה בבדיקה 115 זה תקין?
כשאני בצ'אט עם מישהו מהפלאפון יש שלושה סימנים שמופיעים ליד השם שלו: -סימן של עיגול בצבע ירוק - כתוב active now -סימן של פלאפון באפור מה אומר כל סימן?
אם עשיתי בדיקת שתן לצבא, אני צריכה להביא את התוצאות לצו ראשון?
אם עשיתי היום בדיקת דם מתי אני אדע מה התוצאות בערך?
עשיתי בדיקת היריון ובהוראות היה כתוב לי שאסור לעבור את החץ שמופיע ועברתי אותו כשהכנסתי את המקל לכוס של השתן.. זה משפיע על התוצאה?
טעות בפרטים הטופס ירוק - היי, עשיתי טופס ירוק ועברתי תאוריה, ועכשיו שמתי לב שהיא לא סימנה לי שיש לי עדשות מה אני עושה?
לפני יומיים עשיתי בדיקת דם ומאז נהיה לי סימן כחול, וזה נהיה גדול פתאום. זה נורמלי?
עשיתי בדיקת מהירות אינטרנט באייפון שלי ויצא לי מהירות הורדה 1.73Mb מה זה אומר?
אם עשיתי בדיקת סוכר ויצא לי 74 זה נמוך או בסדר?