4 תשובות
.
אנונימית
רק כשיוצאים מסטיפס. את יודעת, עוברים לאינסטגרם, וואטסאפ, *נפגשים* (חשוב).
אם לאנשים יש זוגיות מטינדר, לא רואה סיבה שלא
גם זה וגם זה ידרוש הרבה הסברים כשהילדים ישאלו איך הכרתם
אם לאנשים יש זוגיות מטינדר, לא רואה סיבה שלא
גם זה וגם זה ידרוש הרבה הסברים כשהילדים ישאלו איך הכרתם
אפשרי אבל עדיף שלא ויותר מכך זה נוגד את חוקי האתר אבל זובי על משטר הרשע
שואל השאלה:
אלמה תראי הצד שהצגת זה הצד של הבנות שהוא נכון כמובן אך הצד של הבנים זה שהם רואים את המקום הזה כאופציה להכיר ואם הם כבר מכירים מישהי אז הם לא רוצים אותה כידידה כי זה ידוע שלא עובד.. ואז אם יגידו להם "לכו לאפליקציית היכרויות יא מצחיקים" זו גם טעות כי שם יש תחרות אדירה ולא שמים עלינו כל כך.. בקיצור בגלל המצב היום זה לא פשוט ותמיד יש שני צדדים ככה זה כמו המשל של המטבע
אלמה תראי הצד שהצגת זה הצד של הבנות שהוא נכון כמובן אך הצד של הבנים זה שהם רואים את המקום הזה כאופציה להכיר ואם הם כבר מכירים מישהי אז הם לא רוצים אותה כידידה כי זה ידוע שלא עובד.. ואז אם יגידו להם "לכו לאפליקציית היכרויות יא מצחיקים" זו גם טעות כי שם יש תחרות אדירה ולא שמים עלינו כל כך.. בקיצור בגלל המצב היום זה לא פשוט ותמיד יש שני צדדים ככה זה כמו המשל של המטבע
אנונימי
באותו הנושא: