3 תשובות
או שהיא מפקדת לא טובה או שאת צריכה להתחשל קצת ואולי לא כל דבר צריך להגיב עליו בבכי
אנונימית
כי בצבא אף אחד לא שם עלייך, הם לא קולטים שבני אדן הם *בני אדם*
בגלל שככה זה צבא