14 תשובות
מה איבדת בכפר סבא? זה מקום נוראי ומשעמם.

לשאלה: לקבל מיון לתפקיד שבאלי בצבא
שכל החטופים כבר יחזרו בעזרת השם
שואל השאלה:
אין לי כבר שם
אמן, זה גם המשאלה שלי
אנונימית
^וואלה כן. לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
גם אני רוצה לגור בכפר סבא למה אתה כן ואני לא
אנונימית
^חח מוזמנת גם. יש מקום. אני מתחיל לעבוד שם פשוט ואין לי כוח לנסוע בבוקר ממקום אחר.
אנונימי
שואל השאלה:
איפה אתה גר
אנונימית
כרגע בצפון
אנונימי
לא לגור בכפר סבא
אני מגשים את החלום שלך עוד חצי שנה חח. אמור לעבור לכפר סבא. החלום שלי זה לשרוד את החיים האלה חח
אנונימי
להצליח בקריירה שלי בלהפיק מוזיקה אלקטרונית ולהגיע למקומות כמו הופעות וכו'.
החלום שלי זה 48 נאגטס
לקנות את כל ספורה בחינם
שתיקח אותי לבני ברק סיטי