7 תשובות
אמא שלי לא תתן לי לטוס ללוס אנגלס ביוני וזה אכן רע מאוד
נחזור להיות עם חופשי בארצנו
אנחנו גמורים
נתקוף אותם
בהתחלה יהיה קשה, כי היינו תלויים בהספקת נשק מארה"ב, וסמכנו אליהם.
אבל ברגע שנעבור את ההתחלה, יהיה הרבה יותר טוב, בגלל שהיה יותר עצמאיים, ונוכל לעשות דברים מבלי לחץ מין ארה"ב.
אבל ברגע שנעבור את ההתחלה, יהיה הרבה יותר טוב, בגלל שהיה יותר עצמאיים, ונוכל לעשות דברים מבלי לחץ מין ארה"ב.
איראן והפרוקסי שלה (חיזבאללה, חמאס אולי החותים) יתקפו את ישראל
זה כבר ככה טיפה...
באותו הנושא: