7 תשובות
לא, אם לא היה קשר אישי עם המורה, למה לשמור על קשר?
עם חלקם, כן
רק עם אחד מהם שנתן מכתב המלצה לשירות
לא חחח למי יש זמן.
הלו גברת
ממש ממש לא אברם
לא ממש לא תודה רבה שלום
ממש לא